Vad jag kommer skriva om (98.7% av tiden)

Vad jag kommer skriva om (98.7% av tiden)

Ja nu är ni säkert otroligt intresserade av vad jag kommer skriva om. Hallå? Ingen? nähä, jag skriver det ändå, om ni skulle ändra er. Jag är en Homo Sapien Sapien av det manliga könet, är allt runt 5500 dagar gammal och har 42 i skostorlek. Jag är den ända personen i världen som har bra betyg som lyssnar på hiphop och dansar breakdance och jag antar att vad folk tror om mig när de först ser mig är fel. Jag är intresserad av skolan av den simpla anledningen att jag gillar kunskap, jag är facinerad av allt som har med att lära sig att göra, nästan i alla fall. Och sen är det ju alltid intressant att observera andra mänskliga varelser och se vad de har för sig och vilka otyg de hittar på. Observera, anteckna och experimentera. Och sen kan man ju prata med dem också. Jag har en älskvärd flickvän som jag inte tänker prata om allt för mycket, för som sagt så är det här inte en relationsblogg. Den handlar inte om mig. Hemma sitter jag ute på internet och nördar mig, tecknar och målar, spelar GTA 4 på mitt kära xbox 360, diskuterar (oftast med folk från andra länder, via internet OFC), tar mig ut i naturen om jag orkar och annat liknande. Förutom allt det ni kan lista ut att jag kommer prata om av det här så kommer jag antagligen komma in på bland annat dessa följande intressanta ämnen:

Politik (Framför allt när det gäller USA)

Miljö

Människor (framför allt beteenden och sånt)

Datorspel (på nåt sätt känns det här felplacerat...)

Fysik och kemi

Religion och filosofi

Konspirationer

USA

Hiphop (framför allt den trevliga herrn Immortal Technique)

Med mera.



jag hoppas att jag vid det här laget har fångat ditt intresse, om inte är det dags för dig att återgå till ditt frenetiska porrsurfande.


-David Ramnerö.

Kommentarer
Postat av: BoboKrull

Skulle vara intressant med ett inlägg om Kemi! x)

2008-12-20 @ 23:24:07
URL: http://smashed-pumpkin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0